Головна » Статті » Мої статті |
Тема семінару «Два Майдана – дві історії»
Мета: проаналізувати причини, хід і наслідки Майдану 2004 і 2014 років. Визначити спільне і відмінне. Повторити основні поняття теми: незалежність, унітарна держава, агресія, Помаранчева революція, Революція Гідності, анексія … Мотивувати вчинки учасників Майданів, учити давати їм оцінку Викликати почуття захоплення, гордості, національної гідності
Очікувані результати: Хронологічний складник: називати хронологічні дати Майданів, визначати їх тривалість, співвідносити дати з подіями, ставити події в хронологічній послідовності Просторовий складник: показувати територію України, її столицю, орієнтуватися за картою у воєвиявленні народу Логічний складник:давати визначення поняттям: «незалежність», «унітарна держава», «агресія», «Помаранчева революція», «Революція Гідності», «анексія» … Порівнювати події Майданів, аналізувати факти Комунікативний складник: розвивати діалог, монолог, вміти будувати усні і письмові відповіді Інформаційний складник: вміти працювати з різними джерелами інформації, виділяти головне Аксіологічний складник: давати оцінку подіям Майданів, аргументуючи свою відповідь
Обладнання: відео фрагменти, презентація
Хід заходу Учні переглядають відео.
Давайте поставимо завдання на сьогоднішнє заняття. /учні висловлюють свої побажання/ Для чого це нам потрібно сьогодні?
Рік тому, як і десять років тому, на центральній площі Києва почалися події, які сьогодні ми називаємо "Майданами" - "першим" та "другим". Обидва Майдани у підсумку вилилися у серію масових акцій, спрямованих проти чинної влади. Обидва вони закінчилися фактичною перемогою мітингувальників. У 2004 році протести проти фальсифікації другого туру президентських виборів таки привели на пост глави держави Віктора Ющенка. У 2014-му вимоги мітингувальників наростали вже по ходу протесту: внаслідок Майдану Україна не тільки підписала Угоду про асоціацію з Євросоюзом, але і змінила свого президента. Сьогодні ми з Вами згадємо події 2004 та 2013-2014 років, аби віднайти схожості і відмінності у організації, ході та наслідках Майданів – повстань-брендів, з якими сьогодні асоціюється Україна в усьому світі.
Виступи учнів з коротенькими повідомленнями, які заносяться в порівняльну таблицю. 1 група учнів. Хронологічні рамки. Привід.
Учні підводять проміжний підсумок /майдан 2013-2014 рр. був тривалішим, причиною першого стала фальсифікація на президентських виборах 2004 р., приводом другого стало призупинення підготовки до підписання угоди про асоціацію між Україною та ЄС /
2 група учнів. Гасла. Кількість учасників.
Учні підводять проміжний підсумок /гасла Майданів змінилися, збільшується і кількість учасників /
3 група учнів. Організація
Учні підводять проміжний підсумок. //
4 група учнів. Опір Президента. Стосунки з правоохоронцями
Всю пісню-реквієм діти стоять мовчки /своєрідна хвилина мовчання/ Учні підводять проміжний підсумок.
Учні підводять проміжний підсумок.
Учні працюючи повною групою підводять підсумки
Учні підводять висновки:
Дискусія. «Обери позицію». Пропоную школярам зробити вибір. Чи вийшли б Ви на майдан 2004 р.? Чи вийшли б Ви на майдан 2013-2014 рр.? Діти стають біля відповідного плакату залежно від їхньої думки. Якщо не визначилися – то залишаються на місці. Обговоривши в колі однодумців усі аргументи на користь своєї точки зору, представляють протилежним сторонам найвагоміші. Після завершення викладу учні можуть змінити свою позицію, обґрунтувавши причини зміни рішення
Вам, молодому поколінню, обирати в якій Україні жити. Щоб вибір був правильним, враховуйте події історії, робіть висновки, аналізуйте, проводьте аналогії. ..І завжди пам’ятайте - сила духу людей – непереможна. Мрійте, плануйте, працюйте і нехай збудуться Ваші найсміливіші мрії. Домашнє завдання. •Продовжити підбір матеріалів до теми “Україна сьогодні”
Пісня «Україна це ми» з проекту «Голос.Діти». За бажанням учні співають разом. Джерело: http://Революція Гідності, порівняння двох революцій Помаранчевої та Революції Гідності, виховний захід до Революції Гідності, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1153 | |
Всього коментарів: 0 | |