Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 9
Показано матеріалів: 1-9

Методичний паспорт учителя історії /таблиця/

Мої файли | Переглядів: 419 | Завантажень: 0 | Додав: valentina124 | Дата: 23.01.2019 | Коментарі (0)

Щоб бути певними, що ви сприяєте розвитку на­вичок мислення, коли розробляєте свій проект, зверніть увагу на дієслова, що розташовані у від­повідних колонках: АНАЛІЗ, СИНТЕЗ, ОЦІНЮВАН­НЯ.

Мої файли | Переглядів: 447 | Завантажень: 150 | Додав: valentina124 | Дата: 24.01.2018 | Коментарі (0)

Методичне портфоліо по виконанню Закону України "Про освіту"

Мої файли | Переглядів: 394 | Завантажень: 0 | Додав: valentina124 | Дата: 26.11.2017 | Коментарі (0)

Тестові завдання ДПА всесвітня історія 9 клас 2017 р.

Мої файли | Переглядів: 367 | Завантажень: 20 | Додав: valentina124 | Дата: 02.06.2017 | Коментарі (0)

Білл Гейтс дає одинадцять правил задля досягнення успіху. На думку Гейтс, надмірний оптимізм і політкоректність грають з молодими людьми злий жарт, формуючи далеке від реальності сприйняття світу, що неодмінно призводе до невдач у майбутньому дорослому житті.

Мої файли | Переглядів: 347 | Завантажень: 0 | Додав: valentina124 | Дата: 12.03.2017 | Коментарі (0)

Матеріали до виступу на педраду

Для кращого розуміння елементів сучасного уроку він подається в порівняльній характеристиці поряд з традиційним уроком.

Мої файли | Переглядів: 416 | Завантажень: 241 | Додав: valentina124 | Дата: 03.11.2016 | Коментарі (0)

ВИКОРИСТАННЯ АФОРИЗМІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Афоризм - це роман, з якого редактор викреслив усе зайве.

М. Генін

Сучасне навчання здебільшого витлумачують як процес цілеспрямованої, послідовної взаємодії вчителя та учнів, спрямований на засвоєння людського досвіду в певній галузі, що відображається в основних компонентах змісту освіти. Навчання - процес двобічний, адже передбачає діяльність учня - учіння - і діяльність учителя - викладання. У свою чергу, процес викладання - це організація цілеспрямованого впливу викладача на учня задля досягнення певної навчальної мети. У центрі уваги вчителя - пізнавальний інтерес як важливе особистісне утворення та характеристика навчального процесу.

Роль пізнавальних умінь у сучасному процесі навчання багатогранна.

По-перше, їх формування є одним із важливих завдань шкільної історичної освіти, оскільки на цій основі відбуваються розвиток і удосконалення пізнавальних можливостей учнів, їх компетентностей, розкривається їхня індивідуальність.

По-друге, пізнавальні вміння - органічна частина змісту історичної освіти, що опановується учнями для самостійного і критичного сприйняття історичного матеріалу.

По-третє, пізнавальні вміння - це засіб формування історичних знань, особистісних суджень і вмотивованого ставлення до минулого.

По-четверте, вони є прогнозованим результатом цілеспрямованого навчання історії.

По-п’яте, пізнавальні вміння можуть бути вагомим критерієм успішності навчання і викладання, вимірювачем результатів навчання. Їх учень використовує для організації своєї відповіді.

Афоризми, крилаті вислови розвивають мислення, прагнення до саморозвитку. У короткій фразі міститься досвід, зібраний протягом усього життя. Афоризми коротко і зрозуміло відображають нагромаджену століттями мудрість, роз’яснюють причини багатьох життєвих явищ, дають цінні моральні поради. Афоризмами можуть бути прислів’я, сентенції класичних авторів, крилаті вирази з історичних, літературних і філософських творів.

Використання афоризмів на уроках історії - це один із засобів підвищення мотивації навчальної діяльності. Учитель використовує їх під час оргмоментів та відповідно до спонтанних ситуацій, що виникають на уроці. Наприклад, під час контрольної роботи епіграфом на уроці можна використати вислів Ж. Руссо: «Працюй для того, щоб насолоджуватися». Під час розв’язування історичних задач - «Коли задачу розв’язує хтось інший, усе легко, коли розв’язуєш сам - нічого не виходить» (Леонард Ейлер).

Добрий виховний ефект дає використання на уроках висловів видатних людей. Вони, як блискавка, пронизують свідомість учнів і надовго запам’ятовуються. Потрібно кілька секунд на цю справу, а цінність безперечна. Ось деякі з них: «Треба багато вчитися, щоб знати хоч трохи» (Шарль Луї Монтеск’є). «Роби велике, не обіцяючи великого» (Піфагор).

Мої файли | Переглядів: 903 | Завантажень: 253 | Додав: valentina124 | Дата: 19.10.2016 | Коментарі (0)

Презентація ШМО

Мої файли | Переглядів: 358 | Завантажень: 18 | Додав: valentina124 | Дата: 25.03.2016 | Коментарі (0)